-
-
Acte necesare
Condiţii de acordare Acte necesare Termenul de depunere/examinare a cererii Ajutorul de deces se stabileşte în baza cererii depuse de către o singură persoană care are dreptul de a o primi, însoţită de următoarele documente:
a) buletinul de identitate/buletinul provizoriu (în original şi în copie);
c) certificatul de deces (în copie).
În cazul naşterii unui copil mort, la cerere se anexează următoarele documente:
a) buletinul de identitate/buletinul provizoriu (în original şi în copie);
b) certificatul ce confirmă naşterea copilului mort, eliberat de instituţia medicală;
Membru de familie este obligat să confirmă gradul de rudenie prin următoarele documente:
a) certificat de naştere (în original şi în copie);
b) certificat de căsătorie (în original şi în copie).
Persoana care a suportat cheltuielile ocazionate de deces.
c) actele ce confirmă cheltuielile ocazionate de deces.