-
-
Prima / vechi Functii vacante / Specialist principal (perioadă nedeterminată), Direcţia monitorizarea plăţii drepturilor sociale, Direcţia generală plată drepturi sociale
Specialist principal (perioadă nedeterminată), Direcţia monitorizarea plăţii drepturilor sociale, Direcţia generală plată drepturi sociale
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea activităţii privind respectarea cadrului legislativ în procesele de plată derulate în cadrul direcţie generale şi de către prestatorii de serviciu de plată, precum şi perfecţionarea actelor instructive interne în domeniul plăţii drepturilor sociale, privind controlul utilizării conform destinaţiei a mijloacelor băneşti virate din BASS şi BS pentru plata drepturilor sociale; realizarea activităţilor de management a riscurilor şi monitorizarea tuturor acţiunilor planificate în cadrul direcţiei generale.
Sarcinile de bază:
- Monitorizarea, elaborarea, perfecţionarea şi punerea în aplicare a cadrului legal privind plata drepturilor sociale beneficiarilor din Republica Moldova.
- Analiza proceselor de plată şi evidenţa drepturilor sociale. Elaborarea şi înaintarea propunerilor întru îmbunătăţirea ţinerii evidenţei drepturilor sociale. Descrierea narativă şi grafică a proceselor realizate în cadrul Direcţiei generale, actualizarea celor existente.
- Analiza rezultatelor controalelor privind respectarea legislaţiei ce ţine de plata drepturilor sociale de către prestatorii de servicii de plată. Întocmirea informaţiilor şi prezentarea acestora conducerii Direcţiei generale.
- Monitorizarea proceselor derulate în cadrul Direcţiei generale. Realizarea activităţilor de management a riscurilor în cadrul Direcţiei generale.
- Elaborarea materialelor instructive şi metodice privind aplicarea legislaţiei ce ţine de plata drepturilor sociale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova ;
- posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul economiei, finanţe, drept, asigurărilor sociale. Cursuri de perfecţionare în domeniul administrării publice, asigurării sociale.
Experienţă profesională: 1 an în organele de asigurări sociale şi în serviciul public
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu asigurării sociale;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel.
Abilităţi: lucrul cu documentele, analiză şi evidenţă, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: respect faţă de colegi şi clienţi, spirit de iniţiativă, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 12 septembrie 2016.
Salariul de funcţie minim conform Legii nr.48 din 22 martie 2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici – 3200 lei.
Telefon -(022) 257560
e-mail – elena.ilies@cnas.gov.md
adresa poştală - mun.Chişinău, str.Gh.Tudor,3
persoana de contact- Elena Ilieș
Bibliografia concursului:
Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului publicLegea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
Legea nr.16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
Acte normative în domeniul administraţiei publice centraleLegea nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern
Lege nr.317-XV din 18.07.2003 privind actele normative ale Guvernului şi alte autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale
Acte normative în domeniul de specialitateLegea privind sistemul public de asigurări sociale nr.489-XIV din 08.07.1999Legea privind pensiile de asigurări sociale nr.156-XIV din 14.10.1998
Legea bugetului asigurărilor sociale de stat anuală.
Hotărîrea Guvernului nr. 256 din 09.03.2006 privind aprobarea structurii şi efectivului-limită ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale.
Hotărîrea Guvernului cu privire la aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova nr.937 din 13.11.2014Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova cu privire la crearea Registrului de stat al evidenţei individuale în sistemul public de asigurări sociale nr. 418 din 03.05.2000
_____________________
1 Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web cnas.gov.md sau solicitat la sediul autorităţii publice.
2 Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sa e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului , sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
3 Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz,candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.